Machiaj versatil

Dragilor,

Daca inainte de Florii va propuneam un machiaj inspirat din culorile florilor de primavara, acum va propun un machiaj versatil pentru situatia in care la pranz sunteti cu familia si pe neasteptate trebuie sa mergeti in oras seara… timp nu este si zilele astea cred ca nu vreti sa le petreceti in oglinda

Vom folosi doar cateva produse: fond de ten, pudra, mascara si gloss. Pentru transformarea machiajului in unul de seara tus si eternul ruj mai strident. 

Scopul a fost sa testez kit-ul de la Too Faced:


… si iata ce a iesit.



Am hidratat bine  tenul si am aplicat primerul Poreless din kit. Am folosit fondul de ten Accord Perfect de la L`oreal  si am fixat cu pudra din kit insistand la nivelul pometilor. In felul acesta am folosit pudra ca blush.
Pentru machiajul ochilor am folosit…. tot pudra bronzanta din kit. Am rimelat genele si apoi am pus glossul ambele din kit . Cam asta a fost.

Va spuneam la inceputul postarii ca il vom transforma intr-un machiaj de seara aplicand numai tus si un ruj aprins la culoare. Eu am folosit aqua cream black de la Makeup For Ever, iar pentru buze un ruj roz intens cu glitter.

Acesta este machiajul.

In ajunul Sarbatorii Pascale va doresc din inima sa va aduca iepurasul fericire, implinire si alte lucruri nemateriale care sa va faca fericiti.

Kisses  

Etichete: , , , ,