Hai sa o ajutam pe Stefania!

Dragilor,

Am vazut zilele trecute o postare aici despre o minunata fetita care sufera.
Mi-a ramas intiparit pe creier aceasta fetita... nu stiu de ce, dar va spun sincer ca nu o cunosc nici pe ea, nici pe parintii ei si nici pe blogerita care a scris. Ideea este ca nu dispun de prea multi banuti pentru o donatie asa ca m-am gandit la o alta solutie: incepand din acest moment ABSOLUT ORICE PRODUS de la First Blogsale va fi vandut in acest scop caritabil. Absolut fiecare banut primit va ajunge in contul pentru aceasta fetita.

Sper ca acest apel sa nu vi se para deplasat si va astept si cu alte propuneri sau donatii (in conturile parintilor Stefaniei evident).

In articol aveti toate detaliile si desigur si o trimitere catre blogul parintilor.

Sper ca aceasta idee va prinde si in randul altor blogeri si vom reusi sa fim frumoase si sufleteste.

Later edit: Am reusit in data de 08.11.2011 sa depun modica suma de 150 Ron si as vrea sa multumesc tare mult lui: My Butterfly care a cumparat in val de 50 Ron; Betty Reviews care a cumparat o pudra in val de 40 Ron; lui Stepfanie care a donat acest pandant cumparat de mine cu 60 Ron.
Fetelor asa putem sa ajutam mai mult. 
Eu am mai selectat niste produse si voi afce o noua postare in acest scop nobil.

Kisses
Dana

Etichete: