Review Paleta corectoare Make Up For Ever (MUFE)

Dragilor,

In urma cu ceva saptamani va aratam ce produse mi-am cumparat de la MUFE si printre ele ati solicitat review la aceasta paletuta:






Ei bine m-am conformat si iata.
Sa incepem cu ce spune producatorul:

Thanks to their dense texture, the Camouflage Cream Palettes allow any type of correction. Highly concentrated in pigments, they are perfect for covering dark spots and other skin blemishes and unifying the complexion, even when wearing light make up. The natural shades are especially effective to hide dark circles or puffy eyes, pigment stains and scars. The corrective shades conceal hyper-pigmented areas. The 5 Camouflage Cream Palettes have been designed to suit all skin types:
- Palette #1 for European skin. 

Chiar sunt pigmentate, dar puterea de acoperire este medie. Desigur ca puterea de acoperire creste cu fiecare start suplimentar adaugat. Acesta este motivul pentru care sunt potrivite si in cazu machajului foarte light.
Nuantele din paletuta sunt foarte cremoase, deci ATENTIE CA INTRA IN RIDURI si trebuie fixat cu pudra imediat. Asta se intampla cu majoritatea corectoarelor foarte cremoase. Partea buna este ca nu sunt uscate (cum este cazul lui Full Cover de exemplu).

Eu am cumparat paletuta cu NR.1, deci pentru tenuri europene :)
Iata si nuantele:


Prima nuanta este pentru tenurile deschise, cea de-a doua are o tenta rozalie, deci pentru luminozitatea tenurilor obosite sau terne. 
Eu folosesc cel mai des nuanta 3 si se confunda perfect cu nuanta tenului meu, deci cu putin galben in compozitie. Urmeaza nuanta 4 cu pigmenti portocalii potrivita pentru tenurile bronzate si ultima nuanta este verde pentru a neutraliza roseata.

Pentru aplicarea pe mana am aduagat 3 straturi pentru a se vedea cat mai bine in poza pigmentii din compozitia corectoarelor.

In concluzie, aceasta paletuta este foarte folositoare pentru fetele care machiaza si pe alte persoane, dar pentru uzul personal o gasesc cu prea mult in plus fata de ce va trebuie.

Personal am norocul sa nu ma confrunt cu cearcane, dar folosesc pe post de iluminator aceasta paleta si este minunat efectul. 

Cam atat am avut de spus la adresa acestei palete de corectoare. 

Voi cu ce va corectati imperfectiunile?

Nu uitati ca putem sa o ajutam pe Stefania!

Kisses, 
Dana

Etichete: , , , ,