Wish list

Ho Ho Ho....

Dragii Mosului cred ca este timpul sa va comunic si eu my wish list (va avertizez ca este una luuunga):

1. Sa am cel putin la fel de mult de munca cat am avut anul asta. Mi-a placut foarte mult la prezentarea Avampremiere si parca mi s-a deschis apetitul pentru mai multe
2. Sa avem sanatate cu totii !
3. Sa ma perfectionez mai mult si mai mult pe zi ce trece in arta machiajului

Si acum chestiile materiale in d`ale machiajului

4. Un aerograf ... visez de ceva timp al el si imi este foarte greu sa strang 1.000 euro pt el, dar eu il visez

5. Paleta Wild&Chic de la MUFE

6. Paleta smoky de la MUFE

7. O paleta magnetica pentru fardurile mele refill (din aceea fara delimitari)
8. Ruj rosu MUFE

9. Orice din catalogul celor de la Ben Nye. Nu am nici un produs de-al lor numai pentru ca mi le doresc pe toate si nu ma pot decide.
10. Corectoare Kryolan
11. O geanta tip troller pentru cosmetice. Cea pe care o am deja este extrem de grea si nu o pot cara foarte mult
12. Pigmenti MAC

13. Orice produs Eve Pearl, dar in mod special Salmon Concelear

14. Pensule Sigma... oricate ... poate rosii
15.Un produs Fontana Contarini. Imi doresc foarte mult sa le testez
16. Liz Earle... sunt super bune produsele si vreau din ce in ce mai multe
17. Produse pentru baie Lush. Mi se par interesante si super fun jeleurile pentru dus
18. Pensule DaVinci
19. PP-uri Makeup Atelier Paris
20. Paleta Sleek Acid sau alta varianta cu culori asa mai turbate
21. Glam Pack pentru tot anul, dar cu produse bune nu cine stie ce "acareturi"
22. Anticearcanul Tenseur  Lift Concealer de la Make Up For Ever

Momentan nu imi mai vin in minte altele, desi stiu ca mai sunt. Las aceasta lista deschisa si voi adauga pe masura ce mi le doresc :)

Voi ce va doriti?
Nu uitati de cazul umanitar

Kisses!
Dana

Etichete: , , , ,