Golden make-up using Sleek Original Pallete

Dragelor,

Am cam lenevit in ultimul timp, dar iata ca am revenit cu un machiaj metalic realizat cu paletuta mea Sleek Original.
Este un look simplu si poate fi purtat si la o intalnire de Valentine`s Day. Eu l-am conceput ca un machiaj de zi, deci poate fi intensificat dupa buna voastra placere.

Iata varianta mea



Produse folosite pentru fata:
- pregatirea tenului prin demachiere + tonifiere + hidratare
- fond de ten Makeup Atelier Paris
- pudra HD Makeup Atelier Paris
- bronzer Too Faced



Produse folosite pentru ochi:
- baza de machiaj formata din fond de ten + pudra
- paleta Sleek Original
- mascara Colosal Cat Eyes de la Maybeline



Si tutorialul...


Produse folosite pentru buze.
- ruj Estee Lauder
- fardul nr. 4 din paleta Sleek Original




Acesta este machiajul de astazi.
Voi cum l-ati intensifica?

Kisses from Dana

Etichete: , , ,