Review Baked blush de la Benecos

Dragilor,

Astazi vreau sa va vorbesc despre my first and only baked blush. Este vorba despre Blus-ul de la Benecos in nuanta de coral.
Am fost foarte bucuroasa cand l-am primit de la sponsorul bio-cosmetics.ro pentru colaborarea pe care am avut-o cu DivaHair . Cum sunt nerabdatoare din fire si curioasa mai ceva ca un copil abia asteptam sa il testez. 

Hai sa va arat despre ce este vorba:
sursa foto: bio-cosmetics.ro

Pentru inceput imi permit sa folosesc si poza de pe site-ul lor pentru ca nu ma multumeste foarte tare calitatea pozelor facute de mine.... adica cele de mai jos




In primul rand nu prea stiam la ce sa ma astept de la acest produs, dar oricum am fost incantata sa observ cat de frumos reflecta lumina. De cum l-am swatc-uit mi-au venit ideile... acest produs este versatil.

Nuanta este coral, dar eu nu stiu sa o descriu intocmai... oricum nu este spre portocaliu, ci mai repede roz natural cu reflexe aurii. 




De cand l-am primit il folosesc in fel si chip, iar efectul este unul minunat. Mai adaug ca este ca nou si o sa ma tin o vesnicie. Ambalajul este foarte practic si imi place ca este transparent.
La lumina naturala se ved reflexele aurii, nu este frumos acest blush?



Eu am un ten cu probleme si pe obraji sunt porii mariti cam cat Casa Poporului, asa ca nu imi permit sa il folosesc singur. Imi conturez fata si apoi folosesc acest blush.

Il folosesc si ca iluminator pentru ochi atat pe arcada cat si in coltul interior al ochiului. Mai poate fi aplicat si pe puntea nasului pentru un plus de luminozitate a machiajului.

 Vedeti un machiaj realizat asa aici ... veti vedea la comentarii ca acest blush/ iluminator nu a trecut neobservat. 

Pentru ca reflecta lumina atat de natural il mai folosesc si pe "arcul lui Cupidon" sau uneori imi resuscitez rujul cu el. Am o nuanta de gloss cam prea maro pentru gustul meu, dar aplic blush-ul de la Benecos si ii schimba total nuanuta si reflexele. Arata minunat acum!

In concluzie imi place acest blush la nebunie, chiar daca eu nu il folosesc strict ca un blush. Este versatil, are ingrediente prietenoase (din ce am vazut si stiu eu) are un pret convenabil pentru 3.5 g de produs. 

Ori de cate ori am purtat acest blush am fost complimentata pentru stralucirea discreta din obraji! 
Is it the blush or is me when i`m wearing it?

Mie nu imi mai vin alte idei , voi cum folositi un astfel de blush? 

Kisses from Dana

Etichete: , , ,