Cosmetic-Style Haul & swatches

Dragilor,

Astazi va prezint comanda mea de acum cateva saptamani de pe site-ul celor de la Cosmetic-Style.
Am comandat cateva goodies, dar mai mult de jumatate dintre ele au fost pentru ceva cadouri, asa ca astept de la fete feed-back!
Pana atunci va arat cateva swatch-uri la fardurile mono Beauties Factory de care sunt multumita calitativ, dar nuantele nu sunt chiar cele de pe site. Aceste farduri rezista intreaga zi pe pleoape (cu primer aplicat desigur), se intind foarte frumos si sunt usor de belnduit

Nuantele 406 (este un gri sidefat, desi eu as fi crezut ca este un gri-maroniu) si 577 (dar este un maro mat  intensitate medie)



Nuantele 501 (Snow White nu este nici pe departe mat ci un alb superb cu reflexe albastrui) si 504 ( Sake - un bej sidefat). Nuanta 504 am folosit-o ca iluminator pe pometi si arcada pentru acest machiaj

Nuanta 507 este un gri sidefat, dar ma asteptam sa fie negru cu irizatii, mai ales dupa denumire.


Nuantele 520 si  458 sunt singurele culori "curate" adica exact nuanta la acre ma asteptam


Nuantele 579 si 405 sunt foarte asemanatoare nuami ca una este mata si cealalta sidefata.

Am mai comandat si blush-ul Sally Hanen inspired by Carmindy in varianta crema si pulbere. Ambele nuanta 30 si este mai degraba un bronzer decat un blush, dar cred ca va fi perfect pentru la vara cand pielea mea va fi mai bronzata. L-as recomanda cu caldura celor cu tenul mai inchis la culoare!
In rest imi place foarte mult pentru ca este pigmentat, poate fi buildabile si dureaza toata ziua pe ten. Varianta pudra o cumparasem pentru cadou, dar fiind atat de inchisa ma vad nevoita sa redirectionez!


Am mai comandat:
- Setul de 12 pensule Beauties Factory  si sunt foarte moi, aplica foarte frumos fardurile si nu le cade parul. Deoacamdata nu au fost spalate, dar imediat ce se va intampla asta voi veni cu un update (in cazul in care primesc si eu feed-back)
- Kit-ul pentru sparancene de la Revlon nr 4 si este super! Are o consisitenta cremoasa, contureaza natural sprancenele si rezista intreaga zi. Il recomand cu caldura, iar pretul este cel corect. Pensulica din kit este usor de manuit si isi face treaba.
- Pudra cu minerale Love Alpha in  nuanta 10 - Honey si pot spune ca este matasoasa, nu incarca fata, fixeaza bine machiajul si ce este cel mai important: este potrivita mai multor nuante de ten de la cele medii pana la cele mai inchise.
- Trusa cu farduri si glossuri de la Beauties Factory (astept feed-back)

Cam atat!
Sper sa va fie folositoare postarea mea.
Nu uitati de Giveaway
Kisses from Dana!

Etichete: