Be The One Collective cu Oriflame!

Oriflame... primele mele produse mai bune... traditie... calitate superioara!
Cam la asta ma gandesc eu cand spun Oriflame. Recunosc ca nu am mai comandat produse de machiaj de la ei de mai bine de doi ani, dar sa stiti ca macar un parfum sau un gel de dus nu imi lipseste din baie, asa ca mi-am creat propria traditie cu Oriflame!
Inca de la inceputul anului, brandul Oriflame nu-a anuntat ca va lansa The One, o noua gama de machiaj de calitate superioara la preturi foarte accesibile. Chiar daca nu as fi avut in plan sa incerc aceste produse, simplul fapt ca sunt inspirate de Andreea Raicu ( my Fav of all! ) si de blogerite de beauty pe care le admir ( Special K ) m-a facut sa imi schimb putin perspectiva... iar cand am vazut cum arata produsele gamei... wow, Vreau!




Sunt foarte curioasa de calitatea lor si sunt si mai curioasa despre fardurile cremoase. Eu ador fardurile cremoase pe care le folosesc foarte des ca baza de machiaj pentru miresele mele dragi. 
Jonas Wramell a creat un machiaj super folosind numai fardurile cremoase The One! Voi incerca si eu. 
Am vazut si ceva oje super interesante. Vreau sa le testez pentru ca sunt curioasa, pentru ca asta este jobul meu sau pentru ca ... The One by Oriflame!
OK! V-am spus ca aceasta gama este inspirata si de beauty bloggeri, dar acum Oriflame lanseaza o noua provocare pentru noi, ceilalti bloggeri sa testam noile produse si apoi sa scriem pe blog despre ele!
In data de 20 mai, juriul format din reprezentanții Oriflame, Maria Dragason (Special Koko), Mona Croitoru (From Mona with Gloss) si Cristian China-Birta (Chinezu) va anunta rezultatele jurizarii, punctand respectarea briefului, creativitatea si implicarea in campanie. 
Premiile sunt foarte tentante : 50 de locuri la un workshop dedicat bloggerilor de fashion si beauty din Romania, unde vei avea posibilitatea de a afla de la profesionisti din domeniu totul despre cum sa ai un blog de succes si care sunt cele mai bune metode de promovare a blogului tau. 
Promovare.... eu am nevoie de promovare! Daca voi fi in primii 50 de bloggeri voi face parte din The One Collective, iar Oriflame ma va promova pe site-ul oficial prin prezentarea profilului personal, alaturi de bloggeri renumiti din toata lumea (Elin Kling, Elsa Ekman, Maffashion, Maxineczka etc).
Invitati la workshop sunt:
Jonas Wramell, binecunoscutul make-up artist al vedetelor de la Hollywood şi Directorul Artistic Global de Frumuseţe Oriflame;
Maxineczka, unul dintre cei mai importanti bloggeri din Polonia – http://maxineczka.blogspot.com/;
Katosu – blogger de succes din Polonia ce locuieste in prezent in UK. Katosu realizeaza materiale de beauty si fashion in colaborare cu o multime de branduri consacrate – http://katosu.blogspot.com/;
Elena Dobre, Analytics & PPC Strategist Conversion Marketing Romania;
- Multi alti invitati surpriza.
Eu particip la acest concurs si te invit si pe tine sa o faci. Mult succes tuturor!
Tu ai incercat noile produse The One?
Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,