Provocarea Oriflame: DIY Bridal Makeup

Dragilor,

Sambata este o zi mare pentru mine, voi sustine workshopul "Machiajul de mireasa", asa ca sunt setata pe acest tip de machiaj.
Zilele trecute am avut o experienta tare neplacuta cu o miresica, dorea o anumita zi, ora si pret, dar nici unul dintre acesti factori nu erau ok pentru mine asa ca foarte suparata mi-a spus ca isi va face singurica machiajul asa cum se pricepe.
Aceasta postare este exact pentru voi fetelor, care nu alocati un buget corespunzator pentru machiajul de mireasa sau doriti pur si simplu sa va machiati singure.
Exact cum v-am obisnuit machiajul va fi unul luminos, simplu si de efect. Ce este atat de special de aceasta data? Voi folosi 90% produse Oriflame din noua gama The One!
Sa trecem la machiaj, zic!

Am folosit :





si a iesit ...

Acest machiaj a fost realizat in maxim zece pasi, dintre care sapte au fost exclusiv pentru machiajul ochilor. Eu am ales sa numerotez numai pasii de la machiajul ochilor, dar aici va spun exact ce si cum.
Pentru ca machiajul sa se aseze frumos, va trebui sa acordati o atentie sporita ingrijirii tenului. Eu incep fiacare zi, fiecare machiaj prin curatarea tenului, tonifiere si hidratare. Pentru ziua nuntii va sfatuiesc sa folositi si o baza de machiaj speciala ca sa ajute la rezistenta machiajului.


Dupa ce ati pregatit tenul in prealabil, puteti trece la aplicarea fondului de ten si apoi corectarea imperfectiunilor. Evident ca eu am folosit Fondul de ten Illuskin Foundation in nuanta natural beige si corectorul Illusion Concealer in nuanta nude beige. Am pus putin concealer pe zona cearcanelor, pe puntea nasului si sub osul zigomatic pentru a crea un contrast mai mare la realizarea conturarii. Am fixat totul cu pudra Illuskin powder ( mediun ) din aceasi gama.
Pentru conturarea fetei eu am folosit un bronzer, insa este foarte bine si o pudra cu doua - trei tonuri mai inchisa sau chiar pudra Illuskin in nuanta dark!
Sa trecem la machiajul ochilor:



Am pregatit pleoapa tot cu fond de ten fixat cu pudra, apoi am inceput sa aplic fardurile:
Pasul 1: pe jumatatea pleoapei spre coltul interior am plicat fardul crema Colour Impact in nuanta beige pearl
Pasul 2: pe cealalta jumatate de pleoapa am aplicat fardul crema in nuanta golden beige. Nu va faceti griji daca arata ciudat, vom blendui totul imediat.
Pasul 3: aplicati la baza genelor o tusa din nuanta golden beige
Pasul 4: blenduiti bine nuantele pana obtineti un smokey eyes foarte soft
Pasul 5: am adaugat din nou fardul beige pearl in coltul intern spre mijlocul pleoapei
Pasul 6: am fixat fardurile cremoase cu un pigment cu reflexe roz
Pasul 7: am definit linia genelor cu un khol negru, am pus khol bej pe conjunctiva si apoi am rimelat genele cu mascara The One Volume Blast. Sprancenele au fost definite cu un fard pentru sprancene.


Pentru a ilumina frumos pometele, am optat pentru o pudra stralucitoare, dar puteti folosi in loc perlele iluminatoare. Am terminat machiajul cu aplicarea unui gloss intens pe buze The One lipp gloss in nuanta Trendy Berry!








Draga mea, te rog sa zambesti mult in acea zi, pentru ca va trece repede!


Sper sincer ca aceasta postare va este de folos daca nu doriti sau nu va permiteti un make-up artist profesionist.
Nu stiu sa va spun daca machiajul va rezista 24 h, dar eu l-am purtat cam opt ore ( in medie ) si a fost foarte ok. Nu s-a strans!
Cum vi se pare noua gama The One? Ati incercat ceva de la ei?
Machiajul.... cum vi se pare machiajul?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,