Midnight in Moscow

Dragilor,

Astazi m-am lasat inspirata de noua mea achizitie in materie de oje si am realizat un machiaj inspirat de culoarea minunata a acestei oje de la OPI
Eu nu am reusit sa ii fac o poza cu adevarat aproape de realitate, asa ca va trimit catre alte bloguri: aici, aici sau aici. Daca simtiti nevoia de mai mult, internetul este plin cu poze la aceasta nuanta!

Acum sa trecem la machiaj:

Imi pare rau ca poza nu ii face dreptate acestui machiaj.
Ca de obicei mi-am pregatit tenul prin demachiere, tonifiere si hidratare. Pentru ca este un machiaj intens la nivelul ochilor am ales sa ii machiez inainte de a pune fondul de ten.

Produse folosite pentru machiajul ochilor:
- tus lichid auriu Givenchy (l-am folosit si aici )
- tusul auriu de la Catrice
- Sleek Original Palette
- fard Catrice in nuanta Yes,You tan 
- Fard Make-up Studio nuanta Vulcano
- khol negru Pupa
- Mascara Colosal Cat Eyes de la Maybeline
- creion pentru sprancene de la Fontana Contarini


Tutorial: 
Am folosit ca baza fond de ten fixat cu pudra HD de la Make-up Atelier Paris, apoi pe jumatatea dinspre coltul intern am aplicat tusul auriu deschis de la Givenchy si apoi am continuat cu tusul auriu de la Catrice (este o nuanta ceva mai inchisa). Apoi am definit putin ochiul cu fardul negru mat din paleta Sleek Original ridicand spre coltul extern.


Am aplicat nuanta de maro-roscat ( nr 2) din aceasi paleta Sleek pe toata pleoapa mobila insistand spre coltul extern, pe mijlocul pleaopei am aplicat nuanta maro nr. 3 din paleta pentru a a deschide putin ochiul si in coltul intern am aplicat auriu (nuanta nr. 4) omogenizand bine nuantele.
Dupa cum probabil stiti nuantele din aceasta paleta sunt foarte sidefate aproape de metalic, asa ca am simtiti nevoia sa domolesc putin stralucirea aplicand fardul perlat de la Catrice in nuanta Yes,You tan incepand cu mjlocul pleoapei.
Am revenit cu maro-roscat si apoi cu putin negru in coltul extern pentru a intensifica efectul de smoky. 
Dupa ce am repetat acest pas, am mai adaugat si auriu in coltul intern pentru iluminare, iar la final am pus putin fard cu glitter rosu numai pe centrul pleoapei. Eu am folosit de la Make-up Studio fard in nuanta Vulcano, numai partea rosie.




Am iluminat si arcada cu un fard alb mat din paleta de 120 de la CS apoi am pus auriul din paleta Sleek, dar numai ce ramasese pe pensula pentru a nu incarca machiajul. 
Am pus khol negru pe water-line si pe pleoapa de jos fard negru + nuanta nr 3 din paleta Sleek.
Am rimelat genele cu mascara Collosal Cat Eyes de la Maybeline.


Produse folosite pentru machiajul fetei:
Prep and Prime de la MAC
- fdt Fontana Contarini
- paleta de corectoare de la MUFE
- bronzer Too Faced
- blush Benecos nuanta Coral
Super Matte Loose Powder de la MUFE.


Am curatat fardul cazut pe pometi si apoi am pus primerul Prep and Prime de la MAC, fondul de ten de la Fontana Contarini, am conturat fata cu nelipsita pudra de la Too Faced.
Pentu cearcane am folosit paleta de corectoare de la MUFE, iar pe pometi blush-ul de la Benecos in nuanta Coral. La final am fixat totul cu pudra Super Matte Loose Powder de la MUFE.




Pentru sprancene am folosit creionul de la Fontana Contarini.
Pentru machiajul buzelor am aplicat conturul nude de la L`oreal, Aqua cream de la Mufe in nuanta aurie si gloss Lab Shine bej




Nu uitati sa va inscrieti la Giveaway
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,